کاتالوگ محصولات

قوانین و مقررات سایت

کاربر گرامی؛

رسالت شرکت نساجی حجاب شهرکرد، ارائه کالای با کیفیت ایرانی و خدمات مناسب به شما است. لطفا مواردی را که در این بخش ارائه شده به دقت مطالعه فرمایید.

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های خرید شرکت حجاب منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

شرایط و قوانین عمومی:

1- خرید از سایت فروشگاه اینترنتی شرکت نساجی حجاب شهرکرد به منزله اطلاع و موافقت با شرایط و قوانین آن می باشد.

2- دقت در خرید کالا و توجه به مشخصات آن به عهده خریدار است. لذا قبل از تایید سفارش، موارد لازم را به دقت بررسی نمایید.

3- در فروشگاه اینترنتی نساجی حجاب شهرکرد،سفارشات باپست پیشتاز ارسال می گردد.

4- سفارشات بصورت روزانه و صبح ها تحویل پست داده می شود. سفارشات ثبت شده تا قبل از ساعت ۱۵، صبح روز کاری بعد به پست تحویل داده می شود و سفارشاتی که بعد از ساعت ۱۵ ثبت گردد به دلیل آماده سازی، ظرف یک روز کاری بعد تحویل پست می گردد. ضمنا روزهای کاری فروشگاه در هفته شنبه تا پنج شنبه از ساعت 07:30 الی 15 می باشد.

شرایط عودت کالا:

 

محصولات خریداری شده تحت شرایط زیر قابل عودت می باشد:

1- وجود مغایرت مشخصات فیزیکی کالای دریافتی با کالای سفارش گذاشته شده در فاکتور خرید (نظیر مغایرت طرح در پارچه های چادری طرحدار و یا مغایرت عرض در پارچه های چادری ساده)

2- وجود عیوب ظاهری نظیر پارگی یا زدگی در محصولات

شرایط تعویض کالا:

در صورتی که مشتری پس از خرید تمایل به تعویض طرح یا نوع محصول داشته باشد، حداکثر تا مدت 7 روز پس از تحویل کالا فرصت دارد با شماره تماس 33399144-038  داخلی 131 تماس حاصل نمایید، تا هماهنگی لازم توسط واحد پشتیبانی با خریدار جهت لغو سفارش یا بازگرداندن کالا، تحت شرایطی که در ادامه شرح داده شده،بعمل آید، در اینصورت چنانچه کالا به خریدار تحویل داده شده باشد، هزینه بازگشت آن بر عهده خریدار است.

لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد . شرکت حجاب بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می‌کند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود. برای کالای گران‌تر، مشتری تفاوت را پرداخت می‌کند و برای کالای ارزان‌تر، شرکت حجاب تفاوت را به حساب مشتری واریز می‌کند.

توجه:

1- درصورت بروز موارد فوق، خریدار موظف است حداکثر ظرف ۲۴ ساعت پس از تحویل کالا مراتب رابه واحد پشتیبانی فروشگاه از طریق شماره تماس 33399144-038 داخلی 131 اطلاع دهد تا در اسرع وقت نسبت به بررسی موضوع اقدام لازم صورت پذیرد.

2- پس از بررسی گزارشات واصله مبنی بر اعلام مغایرت/ عیوب محصولات خریداری شده توسط واحد پشتیبانی، هماهنگی لازم با خریدار جهت بازگرداندن کالا تحت شرایطی که در ادامه تشریح شده انجام خواهد شد.

3- پس از عودت کالا، موارد اعلامی توسط کارشناسان مربوطه کنترل و مورد بازبینی قرار می گیرد و درصورت تأیید، کالای جایگزین مجدداً برای خریدار ارسال می گردد.

4- درصورت تأیید وجود نقص، هزینه بازگشت و ارسال مجدد کالا برای مشتری بر عهده شرکت نساجی حجاب شهرکرد می­ باشد. در شرایطی که کارشناسان ما ایراد کالا را تأیید نکنند، کالای جایگزینی برای مشتری ارسال نخواهد شد. ضمن اینکه هزینه بازگشت کالا بر عهده مشتری می باشد..

چگونه کالاها را مرجوع کنید:

همانگونه که در بالا اشاره شد، خریدار موظف است قبل از هر اقدامی درخواست خود را به واحد پشتیبانی سایت از طریق شماره تماس 33399144-038 داخلی 131 اعلام کند و با هماهنگی ایشان نسبت به ارسال کالا تحت شرایط زیر اقدام نماید:

1- کالای خریداری شده بدون هرگونه تغییر یا کم و کاستی (نظیر وجود لک، بریدگی، بوی عطر یا بدن و …) به همان صورت اولیه درون جعبه اصلی خود قرار داده شود.

2- برچسب زدن، نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری بر روی جعبه اصلی محصول و یا پاره و مخدوش کردن آن مجاز نیست. توضیحات خود را روی کاغذ مجزایی نوشته و داخل جعبه قرار دهید. حتما کد پیگیری سفارش و مشخصات خرید خود را همراه کالا ارسال نمایید.

3- کالا را از طریق پست پیشتاز و به آدرس شهرکرد،کیلومتر 7 جاده خوزستان ارسال نمایید.

خسارت در هنگام حمل و نقل:

ما همواره می‌­کوشیم تا کلیه سفارشات در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان در سراسر کشور برسد.بروز هرگونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل (شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران) است و ما تنها در صورت تایید شرکت ملی پست و در راستای تسهیل امور پیگیری، موظف به جبران خسارت وارده هستیم.

آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت پس از تحویل سفارش به واحد پشتیبانی سایت از طریق آدرس شماره تماس 33399144-038 داخلی 131 اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت ملی پست و کد سفارش  به آدرس فرستنده ارسال گردد.

ما همواره بر آنیم تا در جهت جلب رضایت شما مشتریان گرامی قدم برداریم. خواهشمندیم با ارائه نظرات و پیشنهادات خود در این راه همراه ما باشید.

فرم نظر سنجی