کاربر گرامی؛
رسالت شرکت نساجی حجاب شهرکرد، ارائه کالای با کیفیت ایرانی و خدمات مناسب به شما است. لطفا مواردی را که در این بخش ارائه شده به دقت مطالعه فرمایید.
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای خرید شرکت حجاب منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.
شرایط و قوانین عمومی:
شرایط عودت کالا:
محصولات خریداری شده تحت شرایط زیر قابل تعویض می باشد:
شرایط تعویض کالا:
در صورتی که مشتری پس از خرید تمایل به تعویض طرح یا نوع محصول داشته باشد، حداکثر تا مدت 7 روز پس از تحویل کالا فرصت دارد با شماره تماس 33399144-038 داخلی 131 تماس حاصل نمایید، تا هماهنگی لازم توسط واحد پشتیبانی با خریدار جهت لغو سفارش یا بازگرداندن کالا، تحت شرایطی که در ادامه شرح داده شده،بعمل آید، در اینصورت چنانچه کالا به خریدار تحویل داده شده باشد، هزینه بازگشت آن بر عهده خریدار است.
لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد . شرکت حجاب بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال میکند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه میشود. برای کالای گرانتر، مشتری تفاوت را پرداخت میکند و برای کالای ارزانتر، شرکت حجاب تفاوت را به حساب مشتری واریز میکند.
توجه:
چگونه کالاها را مرجوع کنید:
همانگونه که در بالا اشاره شد، خریدار موظف است قبل از هر اقدامی درخواست خود را به واحد پشتیبانی سایت از طریق شماره تماس 33399144-038 داخلی 131 اعلام کند و با هماهنگی ایشان نسبت به ارسال کالا تحت شرایط زیر اقدام نماید؛
خسارت در هنگام حمل و نقل:
ما همواره میکوشیم تا کلیه سفارشات در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان در سراسر کشور برسد.بروز هرگونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل (شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران) است و ما تنها در صورت تایید شرکت ملی پست و در راستای تسهیل امور پیگیری، موظف به جبران خسارت وارده هستیم.
آسیبهای ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت پس از تحویل سفارش به واحد پشتیبانی سایت از طریق آدرس شماره تماس 33399144-038 داخلی 131 اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت ملی پست و کد سفارش به آدرس فرستنده ارسال گردد.
ما همواره بر آنیم تا در جهت جلب رضایت شما مشتریان گرامی قدم برداریم. خواهشمندیم با ارائه نظرات و پیشنهادات خود در این راه همراه ما باشید.
با تشکر